شهرستان ها

گره گشایی از ۱۹ بنگاه اقتصادی در فارس




مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس از تعیین تکلیف ۴ بنگاه اقتصادی درکارگروه استانی و بررسی مصوبات ۱۵ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه تسهیل استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و پنجاه و هفتمین کارگروه احیا واحدهای راکد، گفت: واحدهای مطرح شده در زمینه تولید آرد، طرح تولید سیانید سدیم، خدمات درمانی ایزوگام و… فعالیت دارند که چالش‌های در درخواست تمدید مهلت استفاده از بخشنامه‌عدم محدودیت‌ها حاصل از چک برگشتی، تایید پیش پرداخت شرکت به فروشنده، جابجایی زمین مجاور جهت اجرای طرح، درخواست مجوز بروزرسانی تجهیزات (بازسازی دستگاه) و… نیز مطرح، بررسی و تعیین تکلیف شد.

ایزدی با اشاره به اینکه بحث‌های کارشناسی در کمیته تخصصی ذیل کارگروه مطرح و بررسی می‌شود و نهایت در کارگروه اصلی تصمیمات گرفته می‌شود، تصریح کرد: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت منظم مشکلات واحدهای تولیدی را رصد و در زمینه رفع مشکلات آن‌ها اقدام می‌کند.

وی در خصوص رفع موانع واحدهای راکد اضافه کرد: فعال کردن واحدهای راکد کمک به چرخه اقتصادی، رشد تولیدکیفی، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است لذا ضرورت دارد؛ در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی، مانع‌زدایی کنیم.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا