شهرستان ها

گروه‌های امدادی مرمت منازل مسکونی کالپوش را انجام می‌دهند

میامی- فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره حضور گروه‌های جهادی و بسیجیان از ابتدای وقوع سیل در کالپوش گفت: گروه‌های امدادی مرمت منازل مسکونی را نیز انجام می‌دهند.

سردار منصور شوقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بعد از وقوع سیل در کالپوش دو نوع ورود به مدیریت بحران از سوی سپاه و بسیجیان صورت گرفت، تاکید کرد: مرحله اول اقدامات امداد و نجات بود که با حضور بسیجیان صورت گرفت.

وی افزود: در مرحله دوم گروه‌های جهادی و بسیجیان در کنار مردم مقوله لایروبی رسوب زدایی و گل زدایی از اماکن عمومی و منازل مسکونی و مجموعه‌های دولتی انجام دادند.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به کمک‌های صورت گرفته به سیل زدگان توضیح داد: اهدای لوازم خانگی برای نیازمندان و کسانی که دچار حادثه شدند از دیگر اقدامات بسیجیان و گروه‌های جهادی در کالپوش است.

شوقانی از مرمت سازی و ترمیم منازل مسکونی توسط گروه‌های جهادی خبر داد و تاکید کرد: مصالح ساختمانی برای این امر تأمین و به منطقه کالپوش انتقال داده شده تا کار مرمت و بازسازی منازل هم انجام شود.

وی از تأمین ایزوگام مورد نیاز مردم کالپوش نیز خبر داد و گفت: مرمت منازل با حضور گروه‌های جهادی و احصای نقاط اولویت دار در حال اجرا است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا