شهرستان ها

گروه‌های جهادی بسیج باید تقویت شوند

کرج- نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: گروه‌های جهادی بسیج باید تقویت شوند، چراکه همواره در حل مشکلات کشور و مردم پای کار هستند.

علیرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشیم ظرفیت بسیج در کشور است که از ابتدای انقلاب اسلامی به عنوان یک شجره طیبه از سوی امام راحل تشکیل شد.

وی بیان کرد: هر زمان نظام و مردم به این شجره طیبه نیاز داشتند پای کار بود و اقدام جهادی کرده است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس تصریح کرد: هر کجا مشکلی داشتیم در سیل، زلزله، کرونا و دیگر موضوعات بسیج وارد شده و انصافاً خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه در حوزه جهاد آبرسانی در روستاهای استان البرز بسیج کارهای خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: در حوزه آبخیزداری نیز باید از ظرفیت مردمی، گروه‌های جهادی و بسیج بهره ببریم.

عباسی گفت: در مجلس هرگونه که ممکن است در مسیر قانون ظرفیت‌سازی را برای گروه‌های جهادی و بسیج ایجاد می‌کنیم تا درصدی از بودجه‌های تعیین شده به سمت گروهای مردمی و ظرفیتی که موجود است هدایت شود.

وی اظهار کرد: در برنامه هفتم و قوانین ثابت دیگری که داریم سعی کردیم تا این ظرفیت‌سازی را ایجاد کنیم و از این ظرفیت برای کمک به بسیج و نیروهای جهادی استفاده کنیم تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با بیان اینکه بسیج به غیر از کمک به کشور و حل مشکلات در حوزه‌ای ورود نمی‌کند، متذکر شد: ممکن است در برخی مواقع محدودیتی وجود داشته باشد اما باید بن بست را بشکنیم و این ظرفیت سازی را انجام دهیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا