شهرستان ها

گلبالیست‌های اردبیلی آماده حضور در پارالمپیک پاریس می‌شوند

اردبیل_مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با شرکت در اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل ورزشکاران گلبالیست خود را برای حضور در مسابقات پارالمپیک پاریس آماده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی پهناور صبح شنبه در دیدار استاندار اردبیل با رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار کرد: با برنامه ریزی و همکاری دستگاه های اجرایی به دنبال توسعه ورزش استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه حضور روسای فدراسیون‌ها در استان و جلسه با مدیران ارشد تحول در ورزش را رقم می‌زند، خاطرنشان کرد: استان اردبیل در حال حاضر شاهد رشد و توسعه ورزش در همه رشته های ورزشی است و امیدواریم با همکاری مسئولان استان جهش مثبتی در ورزش اتفاق بیفتد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه سه ورزشکار گلبال استان در اردوی تیم ملی حاضر هستند، افزود: در حال حاضر اردوی تیم ملی گلبال به میزبانی استان اردبیل در حال برگزاری است که این تیم برای حضور در پارالمپیک پاریس آماده می شوند.

پهناور همکاری مشترک دستگاه های اجرایی برای توسعه ورزش استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: اقدامات مشترکی را با دستگاه های اجرایی برای پیشرفت و توسعه ورزش از جمله بهزیستی، میراث فرهنگی، شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی استان در حال انجام هستیم که تلاش خواهیم کرد ورزش استان را به روزهای اوج خود برگردانیم.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: ۹۰ نفر از مدد جویان استان اردبیل از جمله نابینایان، ناشنوایان و توان‌یابان در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

حامد رضایی با اشاره به تجلیل ورزشکاران به نام استان در رشته نابینایان «جعفری و شهبازی» از طرف وحیدی وزیر کشور افزود: تا به امروز تمام هزینه ایاب و ذهاب ورزشکاران و مربیان ورزشی در سال گذشته پرداخت شده و هیچگونه بدهی از این بابت نخواهیم داشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا