شهرستان ها

گلستان نماد وحدت امت اسلامی است

گنبد- فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر همزیستی ۱۷ قوم با مذاهب مختلف در کنار یکدیگر در استان گفت: گلستان می‌تواند نماد وحدت امت اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ملک شاهکویی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس ضمن گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس ایمان به خدا، اعتقاد و اطاعت پذیری، انسجام و وحدت بین مردم را از عوامل چشمگیر دوران دفاع مقدس یاد کرد.

وی با مقایسه دوران آغاز جنگ تحمیلی که کجا بودیم و اکنون کجا هستیم و در آن زمان تحریم بودیم که چیزی به ما نفروشند و اکنون تحریم هستیم که چیزی از ما نخرند، گفت: همه موفقیت‌های امروز ریشه در دوران دفاع مقدس دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر همزیستی ۱۷ قوم با مذاهب مختلف در کنار یکدیگر در استان گفت: گلستان می‌تواند نماد وحدت امت اسلامی باشد.

ملک شاهکویی انتخابات خبرگان سال ۱۴٠۲ را مهم برشمرد و افزود: کمرنگ بودن مشارکت مردم خواست دشمن است و همه ما وظیفه داریم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از تلاش دشمن برای درگیر کردن ذهن مردم به معیشت و اقتصاد خبر داد و گفت: گره زدن این موضوعات به انتخابات اشتباه راهبردی هر ملتی است و بنابراین رأی حداکثری باعث امنیت کشور می‌شود.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ رمضانعلی قاسمپور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس قدردانی و سرهنگ سید علی حسینی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس معرفی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا