شهرستان ها

گلستان نمونه بارز وحدت شیعه و سنی است



نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه استان گلستان نمونه بارز وحدت شیعیان و اهل تسنن است گفت: دشمنان تلاش دارند تا مسلمانان را مقابل هم قرار دهند، که باید حواس مسلمانان جهان به این مهم باشد تا در دام آنان گرفتار نشوند.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم دومین شعر وحدت سرزمین برادری اظهار کرد: استان گلستان نمونه بارز و شاخص وحدت اقوام اعم از شیعه و سنی در کنار هم است و اهل سنت آن می‌توانند گواه این مساله را تایید کنند.

وی بیان کرد: مسلمانان در اقصی نقاط جهان باید برای رسیدن به وحدتی مانند گلستان هوای نفس را کنار بگذارند، هرچند اختلافاتی در فقه، کلام و تفسیر است که این مسئله حتی در بین خود شیعیان و یا اهل سنت وجود دارد.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: دشمنان برای ایجاد اختلاف دام‌های مختلفی گسترده‌اند که ایجاد برخی رسانه ها و فحاشی به مسلمانان و توهین به شیعیان و اهل تسنن نمونه‌هایی از آن است.

وی ادامه داد: بر اساس آیات قرآن که همه به آن اعتقاد داریم باید با هم مهربان باشیم و به دام دسیسه دشمن که همانا بلند شدن شیعه علیه سنی و سنی علیه شیعه است گرفتار نشویم.

امام جمعه گرگان افزود: جای تاسف دارد در این شرایط نیاز دنیا، ما مسلمانان به جان هم بیفتیم و همچنان درگیر مسئله جنگ یمن باشیم که ۱۰۰ هزار نفر مستقیم و غیرمستقیم و بچه‌ها از فقر و فلاکت کشته شدند.همگان باید در مقابل این مسائل دنیا و توطئه‌های دشمنان بیدار باشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز با شعار « زن، زندگی، آزادی» بر روی زنان جامعه تمرکز و برنامه‌ریزی کرده در صورتی که می‌خواهد به اسم دفاع از حقوق زنان، این قشر را به ویژه در جامعه ما به سمت خود بکشد. آنان نه دلشان به حال زنان ما و نه به حال زندگی و آزادی می‌سوزد.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: قبول کردن دفاع از شعار زن، زندگی،‌آزادی توسط کشوری که بمب اتم بر سر مردم بی‌گناه و مظلوم و بی‌دفاع هیروشیما و ناکازاکی می‌اندازد که آثار و تبعاتش تا نسل‌های کنونی دیده می‌شود، دیوانگی محض است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا