شهرستان ها

گنجینه بزرگ دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: گنجینه بزرگ دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شودو جوانان که مورد هجمه های دشمنان قرار دارند با بهره گیری از این گنجینه خود را دربرابر توطئه های گوناگون بیمه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی کنی حسینی عصر پنجشنبه در آئین معنوی غبارروبی قبور مطهر و تجدید میثاق با شهدا در گلزار مطهر شهدای گناوه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس تولید معارفی ناب از وصیت نامه‌های شهدای والامقام است.

امام جمعه گناوه افزود: وصیت نامه‌های شهدای والامقام به عنوان عصاره همه دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی گفت: یکی از معارف بلند در وصیت نامه‌های شهدا، بصیرت و ولایت پذیری آنها نسبت به ولی امر مسلمین است و این درس بزرگی برای همه ما که باید از شهدا بیاموزیم.

امام جمعه گناوه بیان کرد: وصیت نامه‌های شهدا نوری برای پیدا کردن مسیر در ظلمت‌ها و تاریکی‌ها است و از معارف بلند وصایای شهیدان ادامه راه انقلاب و خسته نشدن در راه انقلاب است.

وی تصریح کرد: از مجموعه فکری رهبر فرزانه انقلاب، یکی از دستاوردهای دفاع مقدس شکست دشمنان بود که در خیال خام خود می‌خواستند تا طی ۲۴ ساعت ایران اسلامی را تصرف کنند اما جوانان، رزمندگان، پیشکسوتان جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس توانستند با عزت، ایثار و ازخودگذشتگی و جانفشانی از تمامیت مرزی و جغرافیای کشور دفاع کنند و دشمن را با شکست روبرو کنند.

وی گفت: در تاریخ ایران معاصر و طی ۲۰۰ سال اخیر هر گاه دشمن به خاک ایران حمله کرده و جنگی رخ داده یا قسمتی از خاک ایران تجزیه یا زیر چکمه‌های دشمنان باقی می‌ماند اما در هشت سال دفاع مقدس جوانان، رزمندگان، نیروهای مردمی و مسلح با دست خالی اما با تبعیت از فرامین امام راحل و با اراده و توکل بر قدرت لایزال الهی توانستند در برابر همه دشمنان بایستند و یک وجب از خاک میهن را هم به دشمن ندهند.

وی بیان کرد: در برهه کنونی و در سال گذشته نیز دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه نظام مقدس اسلامی آغاز کرد اما با بصیرت مردم و با هدایت‌های امام گونه رهبر فرزانه انقلاب از این جنگ نیز با پیروزی عبور کردیم و بار دیگر دشمن را شکست دادیم.

گنجینه بزرگ <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d9%82%d8%af%d8%b3'>دفاع مقدس</a> باید به نسل جوان منتقل شود

وی بیان کرد: این دستاورد عظیم و به تعبیر فرمایش رهبری این گنجینه بزرگ الهی مشمول از عزت، ایثار و ایستادگی و مقاومت و استقلال است و این عزت و ایثار در پرتو جانفشانی‌های جوانان این مرز و بوم و صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا و ایثارگران حاصل شده است.

وی گفت: گنجینه بلند و بزرگ دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود و جوانان امروز که مورد هجمه‌های گوناگون دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند باید با از گنجینه لایزال دفاع مقدس سیراب و با بهره گیری از آن خود را در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان بیمه کنند.

وی بیان کرد: امروز در این مکان مقدس جمع شده‌ایم تا در کنار شهدا این اطمینان را به آنها بدهیم که شما که ناظر بر همه اعمال ما هستید، ما راه، سیره، روش و سیره شما را ادامه می‌دهیم.

گنجینه بزرگ <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d9%82%d8%af%d8%b3'>دفاع مقدس</a> باید به نسل جوان منتقل شود

آگهی
دکمه بازگشت به بالا