شهرستان ها

یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان برگزار شد

کرمان- همزمان با پنجمین‌ روز از هفته قوه قضائیه، یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان کرمان ظهر دوشنبه در آئین یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان، گفت: یکی از وظایف ما در قبال شهدا و کسانی که به آنها مدیون هستیم این است که نگذاریم رنگ غربت بر چهره آنها بنشیند.

محمدباقر اسلامی ضمن تاکید بر این مطلب که نباید اجازه داد گرد غربت و فراموشی بر چهره شهدای ما بنشیند، عنوان کرد: شهدا رهپویان راه درستی، صداقت، شجاعت و خدمتگزار بوده اند و بر اساس فرمایش امام شهدا، شمع محفل بشریت هستند و با استمداد از روح آنها می‌توان در مسیر صحیح حرکت کرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان اظهارداشت: برای نخستین بار در استان کرمان مقرر شد که در هفته قوه قضائیه ضمن بزرگداشت یاد شهید بهشتی، یاد و خاطره سایر شهدای حادثه هفتم تیرماه نیز گرامی داشته شود و امیدواریم این حرکت طی سال‌های آینده به صورت کشوری انجام شود.

وی بر الگوگیری از شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد.

در ادامه رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز گفت: سال ۱۳۶۰ در عنفوان پایه ریزی انقلاب بود که به واسطه کوردلی های دشمنان صدمات و حوادث غم انگیزی را شاهد بودیم که با درایت امام راحل انقلاب از این پیچ دشوار عبور کرد و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، کشور همواره به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا