شهرستان ها

یهود و نصارا هیچگاه دوست دار مسلمانان نیستند

سنندجامام جمعه سنندج با محکوم کردن اهانت سوئدی ها به ساحت مقدس قرآن کریم این امر را نشانه توحش غربی ها عنوان کرد و گفت: یهود و نصارا هیچگاه دوست دار مسلمانان نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: جهان اسلام متحدتر از هر زمانی در مقابل دشمنان ایستاده است و اقدامات نابخردانه یک عده محدود در اهانت به مقدسات مسلمانان نمی‌تواند جلوی موج عالم گیر اسلامی را بگیرد.

وی با محکوم کردن اهانت سوئدی‌ها به ساحت مقدس قرآن کریم این امر را نشانه توحش غربی‌ها عنوان کرد و گفت: یهود و نصارا هیچگاه دوست دار مسلمانان نیستند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: این اقدام سوئدی‌ها را محکوم می‌کنیم و خواستار اقدام مسئولان کشورهای اسلامی برای مقابل به اهانت کنندگان هستیم.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد از مسئولان استانی و کشوری در خصوص عدم مهار گرانی کالاهای اساسی اظهار کرد: مردم با مشکلات معیشتی مواجه بوده و باید مدیران و مسئولان دستگاه‌های نظارتی برای کنترل قیمت‌ها تلاش بیشتری کنند.

وی افزود: در کشوری همچون ایران که خداوند متعال منابع زیرزمینی بسیاری به آن داده است نباید هزاران نفر بیکار و نیازمند داشته باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا