شهرستان ها

یکپارچگی و همدلی دستگاه‌های مجموعه شورای هماهنگی در خدمت به مردم استان تقویت شود

سرپرست اداره کل کار لرستان:

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی شورای هماهنگی با همدلی، وحدت رویه و یکپارچگی در خدمات خود شرایط را برای مردم استان تسهیل کنند.


به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا روز شنبه – سی یک تیر ماه -در جلسه شورای هماهنگی مدیران مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان به اهمیت نقش تعاملی و همدلی این شورا اشاره کرد و اظهار داشت : شورای هماهنگی با هدف ایجاد نگرش مشترک، وحدت رویه، تجمیع ظرفیت‌ها و توانمندی‌های وزارت دراستان‌ها، برای افزایش توان دولت در امر خدمت‌رسانی و افزایش توان دستگاه‌ها درحل و فصل مسائل و مشکلات مردم در سطح استان‌ از ده دستگاه تابعه وزارت کار تشکیل شده و تنوع گسترده‌ای از برنامه‌ها،  فعالیت‌ها و خدمات را در استان‌ فراهم می‌کند که باید برای خدمت به مردم تمام توان خود را بگذازد. 

وی با بیان اینکه کار جهادی، شبانه روزی و شفاف از وظایف اصلی همه ما است افزود: با توجه به مشکلات و رنج مردم استان بایستی با کار و تلاش خستگی ناپذیر برای مردم وقت گذاشت و کار مظاعف کنیم چرا که ما مدیون مردم هستیم.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه گفت: در حوزه بازنشستگان کشور بحث ایجاد خانه امید در مرکز استان مطرح است که سالهاست مغفول مانده و باید هم با مسئولین استانی و هم با مرکز با مدیران کشور این مسئله به جد پیگیری شود تا این مرکز در استان ایجاد و بازنشستگان از این خدمات بهره کافر را ببرند.

ناصری نیار به بر مهارت آموزی متناسب با علایق افراد  و بازار کار استان تاکید کرد و افزود: بسیاری از جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان دانشگاهی مهارت کافی و تخصصی را برای ورود به بازار کار ندارند که بایستی با یادگیری مهارت‌های تخصصی متناسب با نیاز بازار کار استان وارد بازار کار شوند و فنی و حرفه‌ای استان رسالت سنگینی در این حوزه دارد و باید اهتمام بیشتری بگذارد.

وی به تسهیل شرایط بانک‌های همکار در شورای هماهنگی تاکید کرد و افزود: بانک توسعه تعاون، رفاه کارگران و صندوق کارآفرینی امید استان به عنوان بازوی اقتصادی این مجموعه بزرگ در کمک به واحدهای اقتصادی است که بایستی تمام توان خود را برای پرداخت تسهیلات به طرح‌ها و افراد توانمند و دارای صلاحیت به وبژه طرح‌ها و واحدهای اشتغالزای استان بکار ببرد.

در ابتدای این جلسه این هر یک از مدیران دستگاه‌های تابعه  گزارش کوتاهی از عملکرد حوزه کاری دستگاه‌های تحت مدیریت خود ارائه دادند و مسائل، مشکلات و نقطه نظرات و راهکارهای خود را اعلام کردند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا