شهرستان ها

یکی از دغدغه های نمایندگان و مجلس طرح عفاف و حجاب است

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دغدغه‌های نمایندگان و مجلس طرح عفاف و حجاب است و اگر در دستور کار قرار بگیرد مصوب خواهد شد.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر خلاف آن چیزی که در فضاهای رسانه‌ای گفته شد که مجلس طرح عفاف و حجاب را رد کرده است اینگونه نبوده چون یکی از دغدغه‌های نمایندگان و مجلس طرح عفاف و حجاب است.

وی یادآور شد: چند دستگاه به مجلس احضار شدند و ۱۰۰ جلسه توسط کمیسیون فرهنگی تشکیل شد و گزارش این کمیسیون‌ها مطرح شد و یک گزارش و طرحی در این زمینه از طرف مجلس آماده گردید و مقرر شد این طرح در صحن ارائه و مصوب شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: طبق سیاست مسئولین حاکمیتی و شورای امنیت ملی بنا بر این شد که دستگاه قضائی لایحه‌ای تقدیم مجلس کند و این طرح در مجلس خوانده نشود و نمایندگان به نخواندن طرح اعتراض کردند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه مجلس و نمایندگان مردم آمادگی آن را دارند افزود: در صورتی که، اگر رئیس این طرح را در دستور کار بگذارد رأی داده شود و در اولین فرصت طرح عفاف و حجاب و سامانه های ناظر مصوب خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا