شهرستان ها

یک حلقه چاه آب شرب برای جبران کم آبی شهر صحنه وارد مدار شد

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری صحنه با اشاره به مشکل افت فشار آب در شهر صحنه، گفت: یک حلقه چاه آب شرب برای جبران کم آبی شهر صحنه وارد مدار شد.

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با وارد شدن یک حلقه چاه به مدار بهره برداری بیش از ۳۰ لیتر بر ثانیه به منابع تأمین آب شهر صحنه افزوده شد.

وی افزود: با توجه به افزایش دما و تداوم گرمای هوا مصرف آب شرب افزایش پیدا کرده که این امر منجر به افت فشار آب در برخی از مناطق شهر شده است.

سرپرست فرمانداری صحنه تصریح کرد: به منظور کاهش افت فشار و جلوگیری از قطعی آب طی روزهای گذشته نشستی اضطراری با حضور مدیرعامل و مدیران بخش آب آبفای استان کرمانشاه در محل فرمانداری صحنه تشکیل دادیم و تصمیمات خوبی هم گرفته شد که تجهیز یک حلقه چاه و وارد مدار بهره برداری شدن آن ظرف کمتر از ۴۸ ساعت از جمله این تصمیمات بود.

شهبازی در پایان گفت: این فرمانداری در کنار آبفای استان تمام تلاش خود را در راستای به حداقل رساندن مشکلات ناشی از کم آبی انجام می‌دهد ولی این امر بدون همیاری شهروندان امکان پذیر نیست زیرا با توجه به تداوم گرمی هوا، مصرف آب بیش از تولید است و کماکان با کمبود آب مواجه هستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا