شهرستان ها

یک میلیون متر مربع آسفالت‌ریزی جدید در شهر بندرعباس انجام شده است

بندرعباس – شهردار بندرعباس گفت: طی اجرای نهضت آسفالت معابر بندرعباس یک میلیون متر مربع آسفالت‌ریزی جدید در شهر بندرعباس انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نوبانی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح عید تا عید یکی از طرح‌هایی است که شهرداری بندرعباس امروز آن را آغاز خواهد کرد و طی دهه ولایت و امامت ۹ پروژه مهم شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: امروز کلنگ بازار دام زنده در بندرعباس بر زمین زده خواهد شد چرا که فضای کشتارگاه و بازار دام فعلی بندرعباس به هیچ وجه مناسب نیست و ضرورت احداث یک مرکز جدید برای عرضه دام در شهر بندرعباس وجود دارد.

نوبانی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این خواهد بود که این میدان تا دهه فجر سال جاری افتتاح شود.

شهردار بندرعباس از افتتاح پیست دوچرخه سواری خیابانی بندرعباس خبر داد و عنوان‌کرد: این پیست به طول ۱۸ کیلومتر در طول نوار ساحلی شهر بندرعباس اجرا شده است که روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه افتتاح خواهد شد

بنا به گفته شهردار بندرعباس، افتتاح خیابان آزادگان، بازگشایی خیابان اسلام آباد، افتتاح طرح زیباسازی بافت فرسوده با محوریت کوچه محله شهید آرمات، افتتاح زیرگذر شهید مدافع حرم رضا زارعی و افتتاح پل شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری انجام خواهد شد.

مهدی نوبانی عنوان کرد: طی چند دهه گذشته محله آزادگان به دلیل پایین‌تر بودن از سطح دریا همواره در بارندگی‌ها دچار آب‌گرفتگی می‌شد بر همین اساس اجرای طرح سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی در این محله آغاز شده است.

شهردار بندرعباس با اشاره به حجم بالای بافت فرسوده در شهر بندرعباس، گفت: بازگشایی معابر یکی از طرح‌هایی است در بافت‌های دارای قدمت انجام می‌شود، بازگشایی معبر هم به افزایش امنیت محلات کمک می‌کند و هم ارزش املاک مردم را افزایش می‌دهد.

وی عنوان کرد: برای اجرای طرح بازآفرینی در محله اسلام آباد و گل‌کنی مجبور به توافق با ۱۲ مالک شدیم و اصل را نیز در توافقات بر رضایت مردم قرار دادیم.

نوبانی با بیان اینکه در حال حاضر سه پل در سطح شهر بندرعباس به نام سه شهید مدافع حرم در دست احداث است، گفت: عملیات اجرایی پل شهید عبدالحمید سالاری به اتمام رسیده است و به زودی افتتاح خواهد شد این پل گره ترافیکی غرب بندرعباس را که در ساعاتی از روز منجر به گرفتاری مردم در ترفیک‌های یک ساعته می‌شد را باز خواهد کرد و ورودی و خروجی شهر بندرعباس را به هم وصل می‌کند.

شهردار بندرعباس در پایان با اشاره به اجرای طرح بهسازی و نورپردازی بوستان خلیج‌فارس موسوم به پارک جنگلی بندرعباس، گفت: با توجه به استقبال گسترده‌ای که مردم از پیست پیاده روی این مجموعه داشتند برنامه داریم تا این پیست را تبدیل به پیست تارتان کرده و به صورت رایگان در اختیار مردم بندرعباس قرار دهیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا