شهرستان ها

یک هزار و ۸۵۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در زنجان جمع آوری شد

زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی سال ۱۴۰۰ بیش از یک هزار و ۸۵۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرها و روستاهای استان زنجان شناسایی و جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضاء جزءقاسمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، بر لزوم جمع آوری انشعابات غیر مجاز در استان زنجان تاکید کرد و گفت: طی سال ۱۴۰۰ بیش از یک هزار و ۸۵۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرها و روستاهای استان زنجان شناسایی و جمع آوری شده است.

وی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بر جمع آوری انشعابات غیرمجاز تأکید دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت با افرادی که اقدام به این کار بکنند برخورد می‌کند.

جزءقاسمی با بیان اینکه جمع آوری و شناسایی انشعابات غیر مجاز کار بسیار سختی است چرا که پراکنده می‌باشند، ابراز داشت: متاسفانه در برخی از روستاهای استان انشعابات غیر مجاز زیاد است.

وی بر لزوم ساماندهی انشعابات غیرمجاز در استان تاکید کرد و گفت: ساماندهی انشعابات غیر مجاز بر اساس یک برنامه ریزی منسجم در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با بیان اینکه بیشترین انشعابات غیر مجاز در مناطق روستایی است و این امر هم باعث افزایش هدر رفت آب می‌شود، افزود: استفاده بی رویه از آب به دلیل عدم اندازه گیری و عدم پرداخت آب بهاء و تضییع حقوق عامه مردم از مشکلات انشعابات غیر مجاز است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا