شهرستان ها

یک واحد اقامتی غیرمجاز در شهرستان کوهسرخ پلمب شد

کوهسرخ ـ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ از پلمب یک واحد اقامتی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا ربیعی اظهار کرد: در راستای حمایت از مراکز اقامتی دارای مجوز و ساماندهی واحدهای اقامتی غیرمجاز در شهرستان با نظارت مشترک اداره اماکن و میراث‌فرهنگی این واحد اقامتی غیرمجاز پلمب شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ ادامه داد: در پی درخواست این اداره مبنی بر جلوگیری از فعالیت واحدهای اقامتی غیر مجاز در شهرستان به دستور مقام قضائی واحد اقامتی که به‌صورت غیرقانونی و بدون نظارت اقدام به پذیرش مسافران کرده بود پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

وی با هشدار جدی به مدیریت واحدهای اقامتی و پذیرایی غیرمجاز گفت: برخورد جدی با فعالیت این واحدها و جلوگیری از فعالیت آنان با همکاری مقام قضائی و اداره نظارت بر اماکن عمومی در روزهای آینده ادامه دارد.

ربیعی تصریح کرد: متصدیان این مراکز هرچه سریع‌تر برای تعیین تکلیف واحدهای خود به میراث‌فرهنگی مراجعه کنند تا در صورت داشتن شرایط لازم برای صدور مجوزهای قانونی اقدام شود.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ گفت: مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به شهرستان کوهسرخ را دارند، در صورت تمایل به اقامت از مراکز دارای مجوز استفاده کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا