شهرستان ها

۱۰۰میلیارد تومان اعتبار استانی برای تکمیل بیمارستان«الهام»کهریزک

ری- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تخصیص۱۰۰میلیارد تومان اعتبار در جهت تکمیل بیمارستان «الهام» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی یزدیخواه ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی بیمارستان «الهام» کهریزک ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات عمرانی بیمارستان ۱۷۰ تختخوابی خیرساز الهام در کهریزک از سال ۹۶ آغاز شده و تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تکمیل آن نیازمند مشارکت دولت و خیران برای تأمین اعتبار است.

وی با اشاره به تعامل با معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: پیشنهاد دادیم، که تکمیل این پروژه در مصوبات سفر استانی رئیس جمهور قرار گیرد، ۱۰۰ میلیارد تومان با پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی از اعتبارات استانی برای تکمیل این بیمارستان تخصیص می‌یابد تا با تلفیقی از بودجه دولت و خیران بیمارستان الهام هرچه سریع‌تر تکمیل و در دولت سیزدهم به مردم این منطقه تحویل داده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کهریزک چندین اتوبان وجود دارد و با خلاء بیمارستان در این بخش مواجه هستیم لذا برای کمک به حادثه دیدگان در سوانح این جاده‌ها، لازم است بیمارستان سوانح در این منطقه دایر شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا