شهرستان ها

۱۰۳ مورد حریق در کرج اطفا شد

کرج- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی فروردین ماه آتش نشانان کرجی به ماموریت ۱۰۳ مورد حریق و ۵۷۹ مورد حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد یساولی گفت: طی ماه گذشته، با حضور ۳ هزار و ۵۴ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت یک هزار و ۳۵۴ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و یک هزار و ۱۷۹ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۰۳ مورد حریق و ۵۷۹ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲۹۴ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان انجام شد، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۳۲۴ مورد نجات یافته ،۵۷ مصدوم و ۱۲ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم و در این مدت شهروندان بیش از ۲۳ هزار بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۸۰ مأموریت، ایستگاه ۱۱۴ با ۶۷ مأموریت و ایستگاه ۱۰۱ با ۶۴ مأموریت انجام شد، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری ۴۸ مورد جواز و ۱۰۹ مورد تاییدیه ایمنی صادر شد.

یساولی صدور ۲۰ مورد گواهی جهت علت حریق و ۱۵ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۶۷ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۰ مورد در حوزه ایمنی شهری و بازدید از صنوف به تعداد ۲۳ مورد در حوزه اصناف را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

به گفته وی، در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری چهار دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها و ادارات با حضور ۱۵۸ کارآموز به مدت ۱۶ ساعت با همکاری چهار مربی و برگزاری یک دوره آموزشی غواصی ویژه گروه واکنش سریع با حضور ۱۰ فراگیر از پرسنل سازمان به مدت ۸۰ ساعت در یک ماه گذشته انجام شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا