شهرستان ها

۱۰۵ اتوبوس زائران حرم امام خمینی (ره) استان سمنان را جابجا کردند

‍ سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از اعزام ۱۰۵ دستگاه اتوبوس از استان برای انتقال زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) طی دو روز اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در پایانه مسافربری سمنان، از اعزام چهار هزار نفر از استان در روز یکشنبه ۱۴ خرداد مصادف با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب خبر داد و بیان کرد: این زائران توسط ۱۰۵ دستگاه اتوبوس از شهرستان‌های استان سمنان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر نظارت کافی بر موارد فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام انجام دادند، گفت: تیمی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه نیز در پاسگاه‌های منتخب کنترل و نظارت‌های مربوطه را انجام دادند.

مدیرکل راهداری استان سمنان خاطر نشان کرد: در ارتباط با تسهیل و ارتقا ایمنی سفر زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) راهداران پرتلاش این اداره کل به طور ویژه ضمن انجام اقدامات فنی و عمرانی در تمام محورها به ویژه مسیرهای اعزام و پر حادثه به صورت آماده‌باش کامل تا پایان مراسم در خدمت زائران بودند.

منصور کیایی ادامه داد: برای افزایش کنترل ناوگان عبوری، کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک در این ایام، ادارات ستادی و ادارات شهرستان با همکاری و مشارکت نیروهای مستقر در پلیس راه حوزه استحفاظی گشت و کنترل نامحسوس داشتند و همچنین در راستای ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی زائران از خدمات بهینه و مطلوب در این ایام نظارت مضاعف و بازدیدهای دوره‌ای بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در تمام مسیر از قبل و در طول سفر انجام شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا