شهرستان ها

۱۰۵ تشکل عضو صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان هستند

سمنان- مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ۱۰۵ تشکل در استان عضو صندوق هستند، گفت: سرمایه صندوق هم اکنون ۳۷۵ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اکبری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان از افزایش سرمایه و تشکل‌های عضو صندوق توسعه کشاورزی استان خبر داد و بیان کرد: ۱۰۵ تشکل عضو صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان هستند.

وی با بیان اینکه ۱۵ سال از عمر این صندوق می‌گذرد و هم اکنون ۳۷۵ میلیارد ریال سرمایه آن است، افزود: تأمین نقدینگی مورد نیاز تولید گران بخش کشاورزی برای ایجاد بازارهای عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی یکی از کار ویژه‌های صندوق محسوب می‌شود.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این تأمین نقدینگی و بازار ثبات قیمت‌ها و تنظیم بازار را محقق می‌کند، ابراز کرد: حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی در مواجهه با موقعیت‌های بحرانی مانند سرمازدگی از دیگر کار ویژه‌های صندوق است.

اکبری با بیان اینکه صندوق توسعه کشاورزی استان سمنان همچنین اعطای تسهیلات و انجام حمایت‌های مالی از بهره برداران بخش کشاورزی استان را نیز بر عهده دارد، گفت: جذب مستمر منابع مالی تولیدکنندگان به‌منظور افزایش سرمایه از دیگر اهداف تشکیل صندوق است.

وی از تجهیز و نوسازی واحدهای تولیدی به‌منظور افزایش بهره‌وری به مثابه خدمات صندوق توسعه کشاورزی استان سمنان یاد کرد و افزود: دریافت کمک‌های مالی و اعتباری از دولت و بانک‌ها و سایر شرکت‌ها و مؤسسات داخلی و خارجی یکی دیگر از اقدامات حمایتی صندوق محسوب می‌شود که به کشاورزان ارائه خواهد شد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان همچنین گفت: تضمین متقاضیان سرمایه‌گذاری برای دریافت اعتبار از بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی داخلی در بخش کشاورزی محور دیگر فعالیت‌های صندوق محسوب می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا