شهرستان ها

۱۰ بالگرد امدادی هلال احمر زمینگیر است

بابل- رئیس جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به این ۱۰ بالگرد این جمعیت زمینگیر شده است، گفت: برای مرمت آن نیازمند حمایت دولت و مجلس هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امدادی بابل با اظهار اینکه برای مرمت و اورهال بالگردهای این جمعیت نیازمند حمایت دولت و مجلس هستیم، گفت: ۱۰ بالگرد این جمعیت زمینگیر شده است.

وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های نمایندگان برای تأمین اعتبارات مورد نیاز تاکید کرد و گفت: فرسودگی ناوگان و تجهیزات خودرویی هلال احمر از جمله مسائل و دغدغه‌های فراروی است که برای مرمت آن نیازمند اعتبار هستیم.

وی گفت: نبود بودجه کافی، فرسودگی ناوگان خودرویی از جمله مشکلات هلال احمر به شمار می‌رود و امیدواریم با حمایت نمایندگان زیرساخت‌های امدادی کشور و مازندران تقویت شود.

کولیوند با تاکید بر پرورش نیروهای کاردان و در تراز گام دوم انقلاب افزود: امیدواریم با حمایت‌های مجلس و دولت شرایط هلال احمر بهتر شود.

مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس نیز با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان و شهرستان بابل خواستار توجه ویژه برای ارتقای وضعیت خدمات امدادی در این شهرستان شد.

وی تعیین تکلیف نیروهای هلال احمر را از جمله نیازها بیان کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا