شهرستان ها

۱۰ مجتمع رفاهی در استان سمنان ساخته می‌شود

آرادان- استاندار سمنان از افتتاح یک مجتمع خدماتی و رفاهی در آرادان خبر داد و گفت: علاوه بر این مجموعه رفاهی، ۱۰ مجتمع دیگر نیز در سراسر استان در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب سه شنبه در مراسم افتتاح یک طرح عمرانی در حوزه زائرسراهای شهرستان آرادان بیان کرد: علاوه بر بهره برداری از پروژه خدماتی رفاهی بین راهی خادم الرضا (ع) آرادان، بالغ بر ۱۰ پروژه مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان در حال احداث و تکمیل است.

وی افزود: فرصت بسیار مناسبی است تا دیدار چهره به چهره با مردم داشته و در راستای جهاد تبیین که مقام معظم رهبری فرمودند، دستاوردها را تبیین کرده و شاهد افتتاح پروژه‌ها باشیم.

استاندار سمنان گفت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون اتفاقات بسیار خوبی در استان شکل گرفته که فعال شدن مجدد ۱۲۷ واحد صد درصد راکد در زمره این اقدامات است، تاکید کرد: پرداخت بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات طی یک سال اخیر در استان پرداخت شده است.

هاشمی از کسب رتبه شاخص در رشد اقتصادی در سطح کشور خبر داد و تاکید کرد: کاهش بی سابقه نرخ بیکاری در سطح استان به کمتر از شش درصد از دیگر دستاوردهای دولت است.

وی همچنین بیان کرد: هر مسافری که در راه‌های استان پهناور سمنان وارد می‌شود، مدت زمان حداقلی ۹ ساعته را طی می‌کند و نیازمند ارائه خدمات مطلوب است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در این استان به برکت اقدامات و تلاش‌های دولت سیزدهم، حتی یک واحد تولیدی نیز تعطیل نشد، بلکه شاهد افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی صنعتی بودیم، ابراز کرد: زمینه و بستر لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حیطه گردشگری، خدماتی و معدنی در سطح استان مهیا است و ما نیز آمادگی کامل برای حمایت از سرمایه گذاران را داریم.

به گزارش مهر، مجتمع رفاهی آرادان دارای پمپ بنزین، مکان استراحت، سرویس بهداشتی، نمازخانه، مغازه و… امروز به بهره برداری رسید. ۷۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا