شهرستان ها

۱۰ میلیارد تومان برای پل چهارم بشار اختصاص یافته است

یاسوج- مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اعتبارات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت ۱۰ میلیارد تومان برای پل چهارم بشار دیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی شهامت ظهر یکشنبه در نشست شورای ترافیک استان افزود: برآورد شهرداری برای تکمیل پل ۱۳ میلیارد تومان است که باید اجرای آن از پل تا مجتمع بنیاد شهید به مناقصه گذاشته شود.

وی بیان داشت: می‌توانیم زمانی برای افتتاح پل مشخص کنیم اما وقتی خروجی مشخصی نداشته باشد، بی‌فایده است و در پل چهارم بشار دست به عصا هستیم و اجازه بدهیم طرح به مناقصه گذاشته شود بعد زمان افتتاح آن را مشخص کنیم.

شهامت با بیان اینکه مشاور راه و شهرسازی و همچنین شهرداری مطالعه کاملی برای خروج ترافیک از طریق پل چهارم انجام دادند، گفت: مصوب شد در نشست آینده شورای ترافیک بسته کامل آنچه مورد مطالعه قرار می‌گیرد، ارائه شود.

وی افزود: راه و شهرسازی خروج ترافیک از محور کرد لاغری به سمت روستای مختار را مورد مطالعه قرار داده بود که مقرر شد عملیاتی شود و همچنین جهت خروج ترافیک از پل سوم بشار خروجی ترافیک به سمت نجف‌آباد حد فاصل پمپ بنزین منصوری و مسجد نجف‌آباد همچنین خروج ترافیک از اراضی خلف‌آباد به سمت اراضی حاشیه خط انتقال برق فشار قوی جهت بررسی پیشنهاد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا