شهرستان ها

۱۰ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های اربعین ایلام هزینه شد

ایلام-معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های اربعین ایلام هزینه شده است.

‌به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین و حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۲۳ خردادماه از پل (باکس و آب‌نما) در دست ساخت کنجان‌چم در محور ایلام – مهران بازدید کردند و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد اربعین در جریان این بازدید گفت: حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین در استان ایلام هزینه شده است که از این میزان ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به راههای منتهی به مهران و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به حوزه ساخت مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بهداشتی است.

میراحمدی با بیان اینکه تحول بزرگی در زیرساخت‌های اربعین ایلام صورت گرفته است، افزود: سال گذشته رضایتمندی زوار از زیرساخت‌ها و خدمات ارایه شده اربعین استان ایلام بی‌سابقه بود که این رضایتمندی به دلیل تلاش شبانه‌روزی استاندار جهادی و مدیران است.

استاندار ایلام نیز در این بازدید بر تسریع در ساخت پل کنجانچم تاکید کرد و گفت: با افتتاح این پروژه بخش زیادی از ترافیک محور ایلام – مهران در ایام برگزاری کنگره اربعین‌حسینی پوشش داده می‌شود..

وی افزود: علاوه بر اختصاص ۲۲ میلیارد تومان برای ساخت این پل، از محل اربعین نیز اعتباراتی به این پروژه اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: فقط در حوزه راهداری، سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم هزینه شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا