شهرستان ها

۱۱۸ هزار نفر از سفره های حسینی هلال احمر خراسان جنوبی اطعام شدند

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در دهه اول محرم ۱۱۸ هزار و ۱۸۵ نیازمند در قالب سفره های حسینی هلال احمر استان اطعام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی کاوسی صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد داوطلبان عاشورایی و سفره‌های حسینی جمعیت هلال احمر در دهه اول محرم بیان کرد: طرح «سفره های حسینی» به منظور کمک به نیازمندان و ترویج ارزش‌های نهضت حسینی و قیام عاشورا اجرا شد.

وی بیان کرد: در قالب اجرای این طرح ۶۸۸ سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بین نیازمندان در سطح خراسان جنوبی توزیع شد.

کاوسی با بیان اینکه ۱۱۸ هزار و ۱۸۵ نیازمند در قالب این سفره‌ها اطعام شدند، اظهار کرد: همچنین هزار و ۳۷ کیلوگرم گوشت بین نیازمندان توزیع شد.

وی حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر در فعالیت‌های انسان دوستانه را بسیار عالی دانست و گفت: ۳۷۰ داوطلب جمعیت هلال احمر استان در برپایی سفره‌های حسینی مشارکت داشته اند که این نشان از همکاری و عشق ورزیدن داوطلبان به این مهم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی کمک به نیازمندان را یک وظیفه دانست و افزود: فعالیت‌های داوطلبانه در جامعه سبب ایجاد روحیه و فطرت انسان‌ها بوده که خود امری باز دارنده از برخی اقدامات منفی است.

وی کمک خیران و نیکوکاران را در امر خداپسندانه و فعالیت داوطلبانه بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: رمز موفقیت جمعیت هلال احمر اعتماد مردم بوده و بدون این مهم نمی‌توان موفق عمل کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا