شهرستان ها

۱۱ کاندیدا از گردونه رقابت‌های انتخاباتی خارج شدند

اردبیل- رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۱۱ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده و از گردونه رقابت‌های انتخاباتی خارج شدند.

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با خارج شدن این ۱۱ نامزد، مجموع کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل به ۲۱۸ نفر رسید.

وی تصریح کرد: از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ۱۰۷ کاندیدا، پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز ۴۱ کاندیدا، خلخال و کوثر ۳۱ کاندیدا، مشگین شهر ۲۳ کاندیدا و گرمی و انگوت ۱۶ کاندیدا با هم رقابت می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مهلت انصراف کاندیداها تا ۹ اسفندماه تعیین شده تا با ارائه انصراف کتبی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی خارج شده و انصراف خود را اعلام کنند.

قاسمیان افزود: ما به صورت مرتب وضعیت انتخاباتی استان را مورد رصد و پایش قرار می‌دهیم و تاکنون تبلیغات انتخاباتی با آرامش و همراهی مردم در شهرهای مختلف با شکوه هر چه تمامتر در حال برگزاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان در آمادگی کامل است و هیچ نگرانی از بابت تدارک شعبات، تعرفه‌ها و سایر ملزومات وجود ندارد و تلاش بر این است تا از دستگاه‌های الکترونیکی برای رأی دادن استفاده شده و در صورت نیاز رأی‌گیری کاغذی را نیز شاهد خواهیم بود.

قاسمیان اضافه کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها نیز کار تبلیغات و ارائه برنامه‌های کاندیداها را آغاز کردند و صدا و سیما نیز در قالب پنج شبکه اختصاصی برای پنج حوزه انتخابیه سعی می‌کند تا برنامه‌های ضبط شده به همراه مناظرات را در ساعات مختلف پخش کرده و زمینه آگاهی بیشتر مردم را فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: شرایط مناسبی برای انتخابات ۱۱ اسفند تدارک دیده شده و امیدواریم با بهترین شرایط و فضای انتخاباتی بتوانیم مشارکت بالای مردم را در عرصه انتخابات در پنج حوزه انتخابیه شاهد باشیم و در کنار آن انتخابات مجلس خبرگان نیز برای راهیابی ۲ نفر از کاندیداها به جایگاه مجلس خبرگان ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا