شهرستان ها

۱۲هزار نفر اجرای انتخابات در استان سمنان را بر عهده خواهند داشت

سمنان- معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه مجریان انتخابات در استان آموزش می بینند، گفت: مجموعاً ۱۲ هزار نفر در این فرایندهای آموزشی حضور خواهند داشت.

احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ستاد انتخابات استان سمنان مهمترین برنامه خود را امنیت و سلامت برگزاری انتخابات در استان می‌داند، ابراز کرد: آموزش مجریان انتخابات از دیگر اقداماتی است که در ستاد مد نظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۲ هزار نفر مجری انتخابات خواهیم داشت، ابراز کرد: آموزش این افراد از سوی ستاد انتخابات استان سمنان آغاز شده است.

فرمانداران آموزش دیدند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه هفته گذشته نیز آموزش فرمانداران به صورت منطقه‌ای در مازندران برگزار شد، ابراز کرد: سایر آموزش‌ها برای بخشداران، عوامل اجرایی، هیئت‌های اجرایی و … نیز صورت خواهد گرفت که برای این امر برنامه‌ریزی و زمان بندی شده است.

ریواده با بیان اینکه امیدواریم با هماهنگی که ایجاد شده بتوانیم از ظرفیت برنامه‌های بانشاط در حوزه آموزش برای مجریان انتخابات استفاده کنیم، ابراز کرد: از دیگر موضوعات مد نظر و تاکید ستاد انتخابات استان، تبیین جایگاه انتخابات و مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه تبیین نقش خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های سیاستگذاری و … از جمله موضوعاتی است که در مشارکت پرشور مردمی، به آن تاکید و توجه داریم، ابراز کرد: رسانه‌ها در این راه بسیار به ما کمک خواهند کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا