شهرستان ها

۱۲۰ برنامه هفته بسیج در دیر برگزار می شود

بوشهر- فرمانده سپاه شهرستان دیر از برگزاری ۱۲۰ برنامه هفته بسیج توسط رده های بسیج و سایر نهادها در شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سید علی حسینی نیا عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: امروز بسیج در تمام زمینه‌ها و عرصه‌ها آماده خدمت گذاری است و نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر افزود: امروز پس از ۴۴ سال از تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) شاهد رشد تفکر بسیجی در خارج از مرزهای ایران عزیز اسلامی هستیم که می‌توان به محور مقاومت در فلسطین که دشمن را به زانو درآورده است اشاره کرد.

وی با اشاره به دشمنی دشمنان اسلام با نهاد مقدس بسیج، گفت: بسیج یکی از سازمان‌های بزرگ و مردم نهادی که بیشترین دشمنی با آن می‌شود که به دلیل آن که بسیج را رمز بقا و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند و در تلاش هستند بسیج را تخریب و پایگاه اجتماعی آن را تضعیف و زمینه ازهم‌پاشیدگی اش را فراهم آورند.

حسینی نیا با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج امید ملت ایران» است، افزود: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته ۱۲۰ عنوان برنامه در مناطق مختلف شهرستان دیر توسط رده‌های بسیج و سایر نهادهای اجرایی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی بیانکرد: فضاسازی تبلیغاتی، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی به عنوان پیش برنامه شروع هفته بسیج در شهرستان آغاز شده است.

فرمانده سپاه شهرستان دیر خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای پایگاه و آبروی محله، اجتماع بزرگ بسیجیان، گردهمایی دختران حاج قاسم و اعزام جهادگران به مناطق محروم از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان دیر است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا