شهرستان ها

۱۲۲ روستا در کرمانشاه طی دهه فجر از نعمت آب شُرب برخوردار می‌شوند

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طی دهه فجر ۱۲۲ روستای این استان از نعمت آب شُرب سالم برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آبرسانی به شهرستان صحنه، اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کوچک‌ترین امکاناتی در روستاها وجود نداشت، اما امروز به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد برخورداری همه روستاها حتی روستاهای دورافتاده از تمام امکانات زیرساختی، اجتماعی و رفاهی و نیز رونق اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه طی دهه فجر سال جاری یک هزار میلیارد تومان پروژه در کرمانشاه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: طی این ایام عملیات اجرایی حدود ۶ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه اقتصادی در این استان آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین خدمات ارائه شده به روستاهای دور افتاده و مناطق کم برخوردار صورت می‌گیرد، بر بهره‌مندی روستاهای این استان از تمام امکانات لازم تاکید کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره توجه و تاکید خاصی به بحث عمران و آبادانی دارد.

فخری به تنش کم آبی و خشکسالی‌های تابستان گذشته این استان اشاره کرد و افزود: تأمین آبرسانی به مردم با توجه به کاهش ۲۳ درصدی منابع آبی در سطح استان و ۴۹ درصدی در شهر کرمانشاه طی سال جاری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اعتبار یک هزار و ۳۶۷ میلیارد تومانی حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی استان کرمانشاه طی سال جاری، خاطرنشان کرد: آبرسانی به ۴۶۰ روستای این استان در دستور کار قرار گرفته است که از این تعداد طی دهه فجر آبرسانی به ۱۲۲ روستا افتتاح می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا