شهرستان ها

۱۳۰ هزار دانش‌آموز اردبیلی در فعالیت‌های تابستانی شرکت کردند

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۳۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان اردبیل در قالب ۸۳ رشته در فعالیت‌های تابستانی شرکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری صبح یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: ارزیابی تکمیلی بیش از ۷۰۰ نفر از داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری توسط ۱۲۰ عوامل اجرایی در جریان است و امیدواریم با رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش شاهد تحولی در جذب نیروهای جدید باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین اقدامات انجام شده برگزاری بدون حاشیه امتحانات نهایی بود که با تأمین اعتبارات و تجهیزات لازم این امتحانات در سلامت و امنیت کامل اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: به عنوان دومین استان کشور رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک و سومین استان رشته محیط بانی را ایجاد کرده ایم و در تلاش هستیم رشته‌های مرتبط با کشاورزی و دامداری را نیز با مشارکت شرکت کشت و صنعت مغان ایجاد کنیم.

صفری افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود و اهمیت رشته‌های فنی و حرفه ای و کاردانش می‌توانیم رشته بهیاری را نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایجاد کنیم.

وی با یادآوری مصوبات بازدید استاندار اردبیل از پروژه‌های خیرساز شهر اردبیل اظهار کرد: مشکلات مربوط به انشعابات مدارس خدابخش و اوتیسم حل شده و در مورد پروژه مصلی نژاد نیز با اجرای محوطه سازی قابلیت بهره برداری دارد.

صفری با اشاره به اینکه ۱۳۰ هزار نفر از دانش آموزان استان در قالب ۸۳ رشته در فعالیت‌های تابستانی شرکت دارند، گفت: اهمیت فعالیت‌های تربیتی باعث می‌شود تا توسعه اردوگاه مقدس اردبیلی جز دغدغه‌های آموزش و پرورش باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به بازدید اخیر استاندار از این مجموعه دستورات لازم در رابطه با حل مشکل آب شرب، تعریض جاده منتهی به اردوگاه و بهسازی محوطه صادر شده است و با جدیت پیگیر هستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا