شهرستان ها

۱۳۰ ویژه‌ برنامه فرهنگی و خدماتی در دماوند برگزار می شود

دماوند- فرمانده بسیج ناحیه دماوند از برگزاری ۱۳۰ ویژه‌ برنامه فرهنگی و خدماتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا نجفی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری ۱۳۰ ویژه برنامه فرهنگی و خدماتی به مناسبت هفته بسیج در دماوند خبر داد و اظهار داشت: با توجه به چهل و سومین سالگرد نکوداشت سازمان بسیج مستضعفان امسال این برنامه با شعار «بسیج خدمتگزار ملت» برگزار می‌شود.

نجفی افزود: از برنامه‌های شاخص در این مناسبت اجتماع بسیجیان و مسابقات ورزشی و قرآنی، یادواره شهدا و گلباران مزار شهدا و سرکشی از خانواده و تجلیل از بسیجیان نمونه و الگوهای نمونه و اقدامات در فضای مجازی و اقدامات خدمات رسانی مثل توزیع بسته‌های معیشتی و اجرای سرود و نمایش را خواهیم داشت.

فرمانده بسیج ناحیه دماوند بیان داشت: طی ایام هفته بسیج در بحث مشاوره‌های خانواده و سبک زندگی عفیفانه نیز برنامه‌هایی توسط خواهران خواهیم داشت.

وی عنوان داشت: حضرت امام خمینی (ره) با تأسیس شجره طیبه بسیج به دنبال دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که بسیج برای دفاع از این انقلاب و دستاوردها و همچنین خدمتگزاری مردم است و تمام تلاش خود را به کار برده و در عرصه‌های مختلف این خدمتگزاری ادامه دارد و حضور بسیج در عرصه دفاع از انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده و همچنین بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی در عرصه‌های همچون جهاد سازندگی خدمت رسانی و حضور مؤثر داشته است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا