شهرستان ها

۱۳۸ قاچاقچی مواد مخدر و سارق در مشگین‌شهر دستگیر شدند

مشگین‌شهر- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: در قالب طرح «ارتقای امنیت اجتماعی» در مشگین‌شهر، ۱۳۸ قاچاقچی مواد مخدر و سارق سابقه‌دار دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سلیمانی عصر شنبه در جریان اجرای طرح «ارتقای امنیت اجتماعی» در مشگین‌شهر اظهار کرد: با مراقبت پلیس و تشدید مقابله با سوداگران مرگ از قاچاقچیان مواد مخدر بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع سنتی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه هفت نفر از فروشندگان عمده مواد مخدر و ۸۰ نفر خرده‌فروش دستگیر شده و در کنار معتادان متجاهر در سطح شهرستان مشگین‌شهر دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: معتادان متجاهر برای ترک اعتیاد، به مراکز ترک اعتیاد ارجاع داده شدند تا زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ای و گروه درمانی برای آنها فراهم آید.

سلیمانی افزود: در کنار دستگیری قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ۵۱ سارق نیز که سابقه سرقت و شرارت داشتند در مشگین‌شهر با مراقبت‌های پلیس شناسایی و دستگیر شده و بعد از تشکیل پرونده به مقامات قضائی ارجاع داده شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در قالب طرح «ارتقای امنیت اجتماعی» تلاش بر این است تا با افراد مخل نظم عمومی برخورد جدی شده و اجازه خودنمایی به افراد فرصت‌طلب و سودجو داده نشود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر اضافه کرد: پلیس با قاطعیت جلوی مظاهر فساد و ناامنی را می‌گیرد و هموطنان می‌توانند گزارش خود را از فعالیت اخلالگران و اراذل و اوباش با شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا