شهرستان ها

۱۴۰درصد تسهیلات اشتغال و تولید در استان سمنان پرداخت شده است

شاهرود- استاندار سمنان، با اشاره به تحقق ۱۴۰درصدی تسهیلات اشتغال و تولید در استان گفت: ۴۰ درصد بیش از ۱۰۰ درصد میزان تعهد استان در بحث تسهیلات تبصره ۱۸ تولید و اشتغال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی شامگاه سه شنبه در پایان سفر یک روزه به بخش بسطام و در مهدیه تاریخی این شهر ضمن بیان اینکه تا به امروز بالغ بر ۲۸۱ روستا در سطح استان را بازدید کرده و مسائل و مشکلات روستاییان بررسی و پیگیری شده است، ابراز کرد: ۷۲.۳ درصد مصوبات ۱۱ سفر قبلی به شهرستان شاهرود اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در بحث تسهیلات تبصره ۱۸ افزون بر ۱۰۰ درصد تعهد تعیین شده، بیش از ۴۰ درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد، افزود: در بحث توسعه متوازن منابع انسانی و اعتبارات، رفتار، سفرها و انتصابات مَد نظر قرار داشته و رعایت شده است.

استاندار سمنان همچنین گفت: برای ثبت جهانی شهر بسطام که جز اولویت‌های ماست از طریق مرکز پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی با بیان اینکه در خصوص تأمین زمین به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بسطام و ساماندهی امور مدیریت شهری اقدامات انجام می‌گیرد، بیان کرد: مرمت سقف مسجد جامع، چارت سازماندهی سازمان تبلیغات اسلامی و سایر موارد و مباحث مطرح شده و دغدغه و مطالبات بررسی و رسیدگی خواهد شد

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا