شهرستان ها

۱۴۰۲ سال راهبردی شهرداری سنندج در حوزه عمران و سرمایه گذاری است

سنندج- شهردار سنندج گفت: ۱۴۰۲ سال راهبردی شهرداری سنندج در حوزه عمران و سرمایه گذاری است و شهروندان سنندجی تحولات محسوس در این عرصه را احساس خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر سنندج که به مناسبت ۹ اردبیهشت ماه روز شوراهای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: خود را عضوی از شورای شهر دانسته و تذکرات و راهکارهای تک تک اعضای شورای شهر را چراغ راهی برای خدمت بهتر به شهروندان می‌دانیم.

وی افزود: اعتماد و همدلی که در بین اعضای شورای اسلامی شهر سنندج وجود دارد بستر تحقق اهداف و برنامه‌ها را در مجموعه شهرداری سنندج که امروز با بهره گیری از ظرفیت تیم مدیریتی جوان اداره می‌شود، فراهم کرده است.

شهردار سنندج اظهار کرد: تجربه چندین دوره فعالیت در شورای اسلامی شهر موجب شده که شناخت کامل و کافی در حوزه‌های مختلف کاری داشته و با تکیه بر این شناخت پیگیر مسائل مختلف شهر و شهرداری باشیم.

رشیدی افزود: ۱۴۰۲ سال راهبردی شهرداری سنندج در حوزه عمران و سرمایه گذاری است و شاهد تحولات قابل توجهی در این دو بخش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با تلاش صورت گرفته طی سال گذشته توانستیم ۲۳۰ میلیارد تومان حکم که علیه شهرداری صادر شده بود را به نفع شهر و شهرداری برگشت دهیم، عنوان کرد: برنامه ریزی هایی خوبی در حوزه عمران شهری در سالجاری انجام گرفته و شاهد تحول جدی در فصل عمرانی امسال در سنندج خواهیم بود.

شهردار سنندج از برنامه ریزی برای انجام بیش از ۵۰۰ هزار متر آسفالت با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان در شهر سنندج خبر داد و گفت: نهضت آسفالت از ۲۵ اردیبهشت ماه در سنندج آغاز می‌شود.

به گفته رشیدی، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۲۵ خیابان و معبر اصلی در سطح سنندج که بیشترین بار ترافیکی و تردد را به خود اختصاص داده بهسازی و آسفالت می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا