شهرستان ها

۱۵۸ فقره انشعاب گاز در روستاهای «هویر» و «مومج» دماوند جانمایی شد

دماوند- رئیس اداره گاز دماوند از جانمایی ۱۵۸فقره انشعاب گاز در روستاهای «هویر» و «مومج» در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام پیرو اجرای مصوبات بازدید روستایی استاندار تهران انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زمانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای «کهنک»، «یهر»، «لی‌پشت»، «مومج»، «دهنار» و «هویر»، اظهار داشت: پیرو مصوبات بازدید روستایی استاندار تهران در روستای «هویر» و «مومج» دماوند مجمعا ۱۵۸ فقره و به تفکیک ۹۵ فقره انشعاب گاز در روستای «هویر» و ۶۳ فقره انشعاب گاز در روستای «مومج» در حال انجام است.

زمانی با اشاره به جانمایی ۹۵ فقره انشعاب گاز «هویر» افزود: این انشعاب شامل ۳۰ مورد کنار جاده اصلی، ۹ فقره خارج بافت تا شعاع ۱۵۰ متری، ۵۶ مورد داخل بافت برای ساکنان روستای «هویر» می‌باشد.

رئیس اداره گاز دماوند در خصوص جانمایی ۶۳ فقره از انشعابات گاز در روستای «مومج» نیز عنوان داشت: از این میزان انشعاب گاز ۵۸ مورد برای داخل بافت و چهار مورد خارج بافت است.

وی افزود: ادامه عملیات حفاری انشعابات جانمایی شده گاز در روستای دهنار به طور کلی تاکنون ۱۶ فقره حفاری گردیده است.

رئیس اداره گاز دماوند ادامه داد: اجرای دو مورد کف خواب علمک از عرض خیابان در روستای دهنار از دیگر اقدامات در دست اجرا است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا