شهرستان ها

۱۶۸ نخبه شاهد و ایثارگری در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند

asdasd


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته بزرگداشت شهدا از ۱۶۸ نخبه شاهد و ایثارگری در استان تجلیل می شود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل عسگری امروز در  نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد شهید در ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ به فرمان رهبر کبیر انقلاب تصویب شد که در همین رابطه امام فرمودند فرض بنیاد شهید فرض حیات انقلاب است و باید با این دید به بنیاد شهید نگاه کرد.

وی افزود: استان دارای ۲ هزار و ۴۱۵ شهید، ۷ هزار و ۵۲۶ جانباز و ۵۱۰ آزاده است، در مجموع جامعه ایثارگری و خانواده‌های آنها که تحت پوشش بنیاد شهید هستند به ۵۷ هزار ۵۰۷ نفر می‌رسد.

عسگری با اشاره به هفته بزرگداشت شهدا بیان کرد: از مهم ترین برنامه های که در این هفته اجرا می شود می توان به برنامه سلام شهید است، ملاقات و دیدار با خانواده شهدا، دیدار جانبازان بستری در بیمارستان‌ها اشاره کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تجلیل از ۱۶۸ نخبه شاهد و ایثارگری در استان و یادواره شهید شاخص استان شهید الیاس احمدی در ۲۰ اسفند ماه در شهرستان بن  از دیگر برنامه‌های این هفته است.

عسگری گفت: بازسازی و مرمت تابلوهای تصاویر شهدا، تجلیل از فعالین حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگر توسط پزشکان معتمد بنیاد از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بزرگداشت شهدا است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا