شهرستان ها

۱۸۰۰ نفر در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری فیروزکوه فعالیت می کنند

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه از آمادگی این هرستان برای برگزاری انتخابات هشتم تیرماه خبر داد و گفت: ۱۸۰۰ نفر در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری فیروزکوه فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری منش صبح پنجشنبه در در نشست ستاد انتخابات فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد انتخابات کشور، پنج نفر به عنوان عوامل اجرایی در هر شعبه اخذ رأی فعالیت خواهند داشت که از این تعداد یک نفر به عنوان کاربر با دستگاه احراز هویت فرآیند انتخابات را پیگیری می‌کند.

حیدری منش افزود: مجموعاً در سطح شهرستان ۱۸۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، امنیتی، انتظامی، نمایندگان فرماندار و هیأت‌های اجرایی و نظارت فرآیند انتخابات فعالیت دارند.

وی گفت: در نشست امروز هم پیرامون موضوع آغاز فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار فیروزکوه افزود: از طرفی هم پیرامون نقاط آنتن دهی دستگاه احراز هویت در مناطقی که عشایر حضور دارند بررسی لازم انجام و مباحث مربوط به تأمین زیر ساخت‌ها و امکانات لازم برای شعب اخذ مستقر در این مناطق پیگیری شد.

حیدری منش با اشاره به ممنوعیت بکارگیری امکانات دولتی در تبلیغات نامزدها تاکید کرد: اخطارهای و هشدارهای لازم به دستگاه‌های اجرایی شهرستان ابلاغ شد و دستگاه‌ها مکلف هستند تابع قوانین انتخابات باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا