شهرستان ها

۱۸ دستگاه اتوبوس از لرستان به مرز مهران اعزام شد

خرم‌آباد – رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان از اعزام ۱۸ دستگاه اتوبوس از این استان به مرز مهران برای جابه‌جایی زائرین عتبات‌عالیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سمساریان امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام شده با انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل مسافر استان، از تاریخ ۴ تا ۹ تیرماه، ۱۸ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان برای جابه‌جایی زائرین عتبات‌عالیات در ایام عید قربان به مرز مهران اعزام شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد پنج دستگاه اتوبوس از خرم‌آباد، یک دستگاه اتوبوس از بروجرد، سه دستگاه اتوبوس از ازنا و ۹ دستگاه اتوبوس از شهرستان کوهدشت به مرز مهران اعزام شدند.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر نظارت کافی بر موارد فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام انجام دادند، گفت: تیمی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و پلیس‌راه نیز در پاسگاه‌های منتخب کنترل و نظارت‌های مربوطه را انجام دادند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا