شهرستان ها

۱۸ نفر در حوادث ترافیکی خراسان رضوی مصدوم شدند

asdasd


مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه حادثه تصادف که در شبانه روز گذشته به طور جداگانه در جاده های شهرستان های مشهد، نیشابور و تایباد خراسان رضوی رخ داد منجر به مصدومیت ۱۸ نفر و انتقال آنها به بیمارستان شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد علیشاهی افزود: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند ساعت ۱۶ و ۳۹ دقیقه عصر دیروز در تایباد، از سمت “کرات” به “آبقه”، رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا تایباد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودرو پی کی و وانت در ساعت ۱۸ و ۵۶ دقیقه عصر دیروز در جاده مشهد به سرخس نرسیده به پیچ “آبروان” رخ داد که این حادثه ۶ مصدوم برجای گذاشت.

علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

وی ادامه داد: حادثه دیگر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ در ساعت ۲ و هفت دقیقه دیشب در جاده مشهد به نیشابور و در ۵۵ کیلومتری نیشابور رخ داد که این حادثه پنج مصدوم برجا گذاشت.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا