شهرستان ها

۲پرواز فوق العاده ویژه اربعین در فرودگاه بین المللی گرگان برقرار می‌شود

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های گلستان:

مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان گفت: با اقدمات انجام گرفته ۲ پرواز فوق العاده گرگان – نجف به صورت رفت و برگشت برای اربعین حسینی برقرار می شود.


به گزارش ایلنای گلستان، حنظله گرزین اظهارکرد: با اقدمات انجام گرفته ۲ پرواز فوق العاده گرگان – نجف به صورت رفت و برگشت برای اربعین حسینی برقرار می شود.انتقال زائران از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان به  فرودگاه نجف توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سایت های شرکت هواپیمایی بلیت پروازهای اربعین گرگان به نجف به فروش میرسانند ومسافران در  راس ساعت مشخص شده در فرودگاه حضور داشته باشند. ما درتلاش هستیم که خدمات بهتری به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) ارائه کنیم.

گرزین بیان کرد: درحال از فرودگاه بین المللی گرگان ۲ خط پرواز خارجی به صورت هفتگی به ۲ شهر نجف اشرف عراق و اکتائو قزاقستان انجام می شود.پروازهای خارجی به شکل مداوم و طبق برنامه از این فرودگاه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مسافران می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات دست‌اندرکاران فرودگاه اطلاعات دقیق پروازهای خود را از طریق این شماره ۱۹۹ کسب کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر پروازهای داخلی از گرگان به تهران، مشهد، زابل، عسلویه، زاهدان با برنامه در حال انجام است.شرکت‌های هواپیمایی آسمان، پویا، ایران‌ایر، قشم‌ایر و کیش ایر اقدام به برقراری پرواز به مقصد گرگان و برعکس دارند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا