شهرستان ها

۲۰۰ لرستانی در طرح قرآنی «بشری» شرکت کردند

خرم‌آباد- رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از شرکت ۲۰۰ نفر در طرح قرآنی «بشری» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کاظمی امروز پنج شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در گروه قرآن و عترت این اداره کل، اظهار داشت: حدود ۲۰۰ نفر از مربیان، حافظان و قاریان قرآن لرستان در طرح قرآنی «بشری» شرکت کرده بودند که ۲۰ نفر از آنها توانستند گواهی پایان دوره خود را کسب کنند.

وی با بیان اینکه این اداره کل در حوزه پشتیبانی از فعالیت‌های تبیینی، ترویجی حوزه قرآنی محدودیت ندارد، افزود: با توجه به رویکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هر طرح سازنده‌ای در حوزه قرآن و عترت حمایت خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه برنامه‌های مختلف حوزه کودک و نوجوان در زمینه قرآن و عترت آن‌گونه که باید در استان مورد توجه قرار نگرفته‌اند، افزود: مؤسسات قرآنی طرح‌های پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه دهند که مورد حمایت اداره کل نیز قرار خواهند گرفت.

کاظمی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای گرامی‌داشت دهه مبارک فجر از سوی این گروه در نظر گرفته شده است که در استان اجرا خواهند شد، افزود: «فجر ولایت» یکی از برنامه‌هایی است که از سوی مؤسسات قرآنی لرستان برگزار خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا