شهرستان ها

۲۰ پایگاه بهزیستی آماده دریافت زکات فطره هستند

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان از آمادگی ۲۰ پایگاه بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره همزمان با روز عید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان حسینی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰ پایگاه بهزیستی آماده دریافت زکات فطره هستند و تمامی مراکز و ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه استان زنجان نیز آماده دریافت زکات فطره هستند،

وی افزود: صندوق های مشترک نیز برای جمع‌آوری زکات فطره مومنین روزه دار درسراسر استان مستقر خواهد شد و مومنین روزه دار می توانند طبق نرخ اعلامی مراجع دینی زکات فطره و کفاره خود را پرداخت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۱۰۵ صندوق مشترک با کمیته امداد وبا محوریت شورای زکات استان زنجان، و ۱۷ موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند با استقرار صندوق نسبت به دریافت فطریه اعلام آمادگی کرده اند که نیکوکاران روزه دار می توانند باتوجه به مجوز قانونی این موسسات با اطمینان زکات فطره خودرا پرداخت کنند.

حسینی افزود: موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده ودر شناسایی نیازمندان، جذب کمک های مردمی، یاری به افراد تحت پوشش و اجرای پویش های بهزیستی پیشتازهستند و مردم نیک اندیش و خیر زنجان می توانند جهت یاری به اقشار آسیب پذیر، افراددارای معلولیت ساکن در مراکز، زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست فطریه خود را به این موسسات که برخاسته از مردم هستند اهدا کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۲۹ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند و از خدمات مستمر و غیر مستمر بهره مند می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجانگفت: فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن ودر اسرع وقت به نیازمندان واقعی منطقه پرداخت می‌شود.

حسینی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده در زمینه جذب زکات فطره بصورت الکترونیکی مردم مومن و خیر استان می توانند زکات خود را علاوه بر روش حضوری ازطریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ واریز کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا