شهرستان ها

۲۰ پروژه در حوزه مدیریت برق در شهرستان تویسرکان افتتاح می‌شود

همدان- فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: ۲۰ پروژه در حوزه مدیریت برق در شهرستان تویسرکان افتتاح می‌شود.

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در دومین روز از هفته دولت ۲۰ پروژه در حوزه مدیریت برق با ۲۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار در شهرستان تویسرکان افتتاح شد، اظهار کرد: اصلاح و بهینه سازی دو طرح شبکه توزیع روستایی و شهری با ۱۳ کیلومتر طول، احداث پیت ۵۰۰ کیلوولت آمپر، احداث شبکه روشنایی معابر، اصلاح و بهسازی ۲۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر، نصب ۱۴۳۱ دستگاه کنتور هوشمند و ساخت و تجهیز سالن اجتماعات بوده است.

وی افزود: پروژه روکش آسفالت تویسرکان کنگاور به طول بیش از ۱۱ کیلومتر با عرض ۷ و نیم متر با اعتباری افزون بر ۲۶ میلیارد تومان انجام می‌شود.

فرماندار تویسرکان طرح‌های روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان تویسرکان در سال جاری، در ۱۰ سال اخیر بی سابقه است، گفت: طرح بهسازی روستا امامزاده زید با ۱۲۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت‌ریزی و ۵۰۰ متر مربع جدول گذاری با سه میلیارد تومان اعتبار افتتاح در دومین روز از هفته دولت گردیده است.

افشاری خاطرنشان کرد: عملیات احداث سامانه استاندارد روشنایی تونل دولایی به صورت سقفی دوطرفه به طول ۷۷۷ متر و همچنین پروژه عایق بندی و مهار آب آن با مجموع بیش از ۲۱ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی و آغاز به کار کرده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا