شهرستان ها

۲+۱ جای خالی در لیست سپاهان / اصفهان در انتظار وینگر مطمئن

اصفهان- با وجود جذب رشید مظاهری همچنان لیست بزرگسالان سپاهان دو جای خالی را در خود می‌بیند.

به گزارش خبرنگار مهر، نقل و انتقالات زمستانی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و تیم‌های مختلف همچنان در تکاپوی جذب بازیکنان مدنظر خود هستند و در رأس آنها سرخابی‌ها تلاش زیادی برای جذب بازیکنان مطمئن در پست‌های مدنظر می‌کنند.

اما بر خلاف انتظارها سپاهان زمستان سردی را پشت سر گذاشت جایی که به نظر می‌رسید سپاهان بعد از کسب نتایج نه چندان جالب در نیم فصل اول یک انقلاب نقل و انتقالاتی را پیش رو بگذارد اما شرایط آرام‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌شد پیش رفت.

تناقض حمایت و تخریب محرم

بازار نقل و انتقالات برای سپاهان با شایعه جدایی محرم نویدکیا آغاز شد، سرمربی محبوب سپاهانی‌ها بعد از شکست تلخ و سه گله مقابل مس رفسنجان به طور عجیبی استعفا داد، استعفایی که اگر چه تکذیب شد اما به نظر می‌رسد دور از واقعیت نبوده است.

با وجود ابقای نویدکیا تغییر کادر فنی طلایی پوشان محتمل به نظر می‌رسید این مورد رخ نداد و استفاده از یک عضو کادر فنی خارجی که محتمل بود رخ نداد تا سپاهان با کادری که در نیم فصل اول توفیق چندانی کسب نکرد به کار خود ادامه دهد.

البته با توجه به اینکه شرط حضور رشید مظاهری در فولاد استفاده از مربی دروازه‌بان‌های خودش بود و سپاهان نیز در نیم فصل اول در این خط مشکل داشت جدایی رحمان احمدی دور از انتظار نیست.

شوخی تلخ معاوضه بازیکن با پرسپولیس

در روزهای آغازین نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس خرید سه بازیکن سپاهان شامل سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو و دانیال اسماعیلی‌فر مدنظر داشت درخواستی که با پاسخ عجیب‌تر باشگاه اصفهانی همراه بود تا معاوضه بازیکنان بین تهران و اصفهان نیز عملی نشود.

خداحافظی خلعتبری در اهواز

محمدرضا خلعتبری که در پایان فصل گذشته اعلام کرده بود می‌خواهد با پیراهن سپاهان در آغاز فصل پیش رو از فوتبال خداحافظی کند در ابتدای فصل به عنوان کاپیتان طلایی پوشان معرفی شد، اما در اقدامی عجیب این کاپیتانی به جلال‌الدین علی محمدی رسید و شرایط نیز برای خلتعبری آنطور که باید و شاید پیش نرفت.

حالا خلعتبری در ۳۸ سالگی با انتقال به فولاد خوزستان دوازدهمین تیم باشگاهی خود را تجربه می‌کند و با توجه به انگیزه بالای او به نظر می‌رسد خداحافظی او در پایان فصل نیز به زمانی جدید موکول شود.

رشادت به دروازه سپاهان برمی‌گردد؟!

سپاهان در قدم بعدی نقل و انتقالات رشید مظاهری را از استقلال جذب کرد، بازیکنی که بعد از نیم فصل سکونشینی دنبال درخشش در تیم جدید و اثبات خود به فوتبال ایران است و تلاش می‌کند الماس گمشده خط دروازه سپاهان لقب بگیرد.

با جذب رشید مظاهری جدایی نیما میرزا زاد جوان که در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان دروازه بان دوم جذب شده بود محتمل و تا حدودی قطعی به نظر می‌رسد.

۲+۱ جای خالی در لیست سپاهان

با جذب رشید مظاهری و جدایی محمدرضا خلتعبری لیست ۲۰ نفره بازیکنان بزرگسالان سپاهان دو جای خالی را در خود می‌بیند، البته که احتمالاً در روزهای آینده یکی از این جاهای خالی به وینگری خارجی برسد.

همچنین با جدایی احتمالی نیما میرزازاد یک جای خالی نیز در بازیکنان زیر ۲۵ سال سپاهان خالی می‌شود، اتفاقی که با این تفاسیر می‌تواند منجر به معاوضه میرزازاد با یک بازیکن از تیم مقصد او شود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا