شهرستان ها

۲۱ واحد صنعتی تعطیل زنجان فعال شد

زنجان-رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: بیش از ۲۱ واحد صنعتی تعطیل شده با حمایت دستگاه قضایی استان زنجان به چرخه تولید برگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان زنجان گفت: در حوزه مبارزه با فساد موضوع پرونده شهرداری زنجان از دیگر اقدامات خوب و ماندگار دادستان زنجان بود و در این میان خود پرونده و عمل خوب نبود، اما مقابله با آن بسیار خوب بود.

وی با بیان اینکه در تعاونی‌ها و در برخی از دستگاه‌های خدمات رسان انحرافاتی صورت گرفته بود، اظهار کرد: با تدابیر دادستان زنجان اقدامات خوبی صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مهمترین بخش که مورد تاکید دادستان کل کشور بود موضوع اتقان آرا و دقت در رسیدگی‌ها بود که در دادسراها مورد توجه ویژه قرار گرفته بود.

صادقی نیارکی تاکید کرد: امروز نقض قرارهای دادسرایی ۱۴ درصد است که نسبت به گذشته ۴ درصد کاهش پیدا کرده که آمار بسیار خوبی است.

وی افزود: در حقوق عمومی اقدامات خوبی صورت گرفت که سرآمد آنها تعیین و تکلیف پسماند روی بود و حمایت از تولید نیز از دیگر اقدامات دادستان زنجان بود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: بیش از ۲۱ واحد صنعتی تعطیل شده با حمایت دستگاه قضایی استان به چرخه تولید برگشت.

صادقی نیارکی بیان داشت: زمان رسیدگی به پرونده‌ها علی رغم کثرت و تراکم کار، میانگین زمان رسیدگی از ۷۲ روز به ۵۸ روز در دادسرا تقلیل پیدا کرده است یعنی زمان رسیدگی ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا