شهرستان ها

۲۲۰ مربی قرآن آموز در طرح «بشری» ثبت نام کردند

شیراز- مدیر گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به آغاز دومین دوره آموزشی تربیت مربی طرح نوین با عنوان «بشری» گفت: ۲۲۰ مربی در این دوره ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا نداف بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح قرآنی بشری به همت معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ارشاد شهرستان جهرم در استان فارس برگزار شده است.

نداف با اشاره به اینکه در این دوره نزدیک به ۲۲۰ نفر مربیان قرآن آموز از شهرستان‌های مختلف فارس حضور دارند، اضافه کرد: طرح قرآنی بشری تا ۲۷ خردادماه در استان فارس به صورت فشرده و برگزاری کلاس درس در صبح و بعد از ظهر هر روز برگزار خواهد شد.

مدیر گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه داوطلبانی از داراب، استهبان، اقلید، شیراز، خفر، لارستان در این دوره‌ها شرکت داشته‌اند، افزود: آموزش نوین قرآن کریم «بشری» منجر به صدور گواهی از طرف معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد و تمام افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند به عنوان مربی طرح بشری در مؤسسات و شهرهای خودشان انتخاب می‌شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا