شهرستان ها

۲۴ طرح در شهرستان فارسان افتتاح و کلنگ زنی شد

شهرکرد_فرماندار شهرستان فارسان گفت: در شهرستان فارسان ۱۸ طرح با صرف ۱۶۶ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید و ۶ طرح هم کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی صالحی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شبکه گاز شهرک صنعتی جونقان از یک سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و در همین خصوص پیمانکار انتخاب و طرح اجرا شد و تنها منتظر تزریق گاز هستیم که شرکت گاز استان باید نسبت به انجام فرایند تزریق اقدامات لازم را انجام دهد و در همین خصوص قریب به ۲۰ میلیارد تومان هم اعتبار هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه زیرساخت‌های درمانی و ارائه خدمات مطلوب؛ مرکز MRI بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان به بهره برداری رسید تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده این دستگاه آخرین مدل دستگاه MRI است که در شهرستان استقرار پیدا کر.

صالحی بیان داشت: در مجموع بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان اعتبار برای خرید دستگاه و آماده کردن فضا با رعایت استانداردهای لازم هزینه شد.

وی خاطر نشان کرد: کلنگ ساخت حوضچه رفع کدورت آب چشمه کوهرنگ به زمین زده شد و مخزن شهر چلیچه و خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاهای چغاهست و گوشه به بهره برداری رسید.

صالحی بیان داشت: برای بهره‌برداری از مخزن شهر چلیچه و شبکه چغاهست و گوشه بالغ بر هشت و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شد

آگهی
دکمه بازگشت به بالا