شهرستان ها

۲۵ آبان آخرین مهلت ثبت نام در رویداد پیشگام

کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اهداف رویداد پیشگام، گفت: ۲۵ آبان ماه آخرین فرصت ثبت نام در رویداد پیشگام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق اظهار کرد: دومین رویداد پیشگام استان البرز با هدف مسئله یابی و حل مشکلات استان در آذرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در این رویداد از ۱۳ آبان‌ماه جاری آغاز شده است، افزود: فردا ۲۵ آبان ماه آخرین فرصت شرکت ثبت نام در این رویداد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه رویداد پیشگام یک جریان عمومی و بسترساز برای شناسایی و حل مشکلات کشور با استفاده از ظرفیت افراد دغدغه‌مند و کنشگر جامعه است، ادامه داد: پروژه پیشگام، تفاهم مشترکی بین اندیشکده ایتان و سازمان تبلیغات اسلامی کشور است که بخش عمده بودجه این رویداد نیز توسط سازمان تبلیغات اسلامی تأمین می‌شود.‌

وی در تشریح رویداد پیشگام اضافه کرد: رویداد پیشگام ۴ بخش دارد که در ابتدا شرکت کنندگان طی فرآیندی مصاحبه، غربالگری و به تیم‌های ۳ یا ۴ نفره تقسیم می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: در رویداد پیشگام این تیم‌ها در کنار مربیانی که سابقه حل مسئله و مشارکت در طرح‌های مختلف کشور را داشتند، طی یک برنامه ۱۰ روزه، یک بار مسیر کامل حل مسئله و پیگیری برای به ثمررسانی آن را طی می‌کنند.

ولایی برحق اضافه کرد: تیم‌های منتخب استان از مرحله اول، در پیشگام پیشرفته یا پیشگام میدان، در فرآیندی ۴۰ روزه همراه با تیم‌های منتخب استان‌های دیگر در یک فضای کنشگری، برای حل مسئله، گفتمان و جلسه با مسؤولان و پیگیری قرارمی‌گیرند و در کنار آن ما تلاش می‌کنیم از طریق تعاملات سازمان تبلیغات اسلامی با سایر نهادها، روند حل مسئله را تسهیل کنیم تا باری از دوش استان برداشته‌شود.

شایان ذکر این در پایان این رویداد به تیم‌های برتر کنشگر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا