شهرستان ها

۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود

اهواز- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مقرر شده تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ مسکن برای معلمان خوزستانی تأمین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره فعالیت قرارگاه تأمین مسکن معلم در کشور اظهار کرد: با حضور معاون وزیر مسکن، وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در تهران جلسه‌ای در این خصوص برگزار شده و در این خصوص اعلام شده در خوزستان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ معلم دارای شرایط تأمین مسکن هستند.

وی با اشاره به واریز مبلغ اولیه مورد نیاز برای تأمین مسکن توسط حدود ۴۰۰ معلم در خوزستان افزود: راه و شهرسازی خوزستان یک قطعه زمین در منطقه سپیدار اهواز با ظرفیت ۵۰۰ واحد و یک قطعه زمین در منطقه مهدیس اهواز با ظرفیت تأمین ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هماهنگی‌های اولیه انجام و مقرر شده است زمین تعیین شود تا در قالب طرح ملی نهضت مسکن، مسکن فرهنگیان خوزستان تأمین شود. مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان متعهد شده که در این طرح برای شهرهای فاقد زمین، در نزدیک‌ترین شهر زمین تعلق بگیرد.

وی با اشاره به پیگیری فعالیت قرارگاه تأمین مسکن معلمان بیان کرد: در فاز نخست مقرر شده تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ مسکن برای معلمان خوزستان تأمین شود که بیشتر این واحدها در اهواز هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در منطقه سپیدار اهواز حدود ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود که کارهای اولیه انجام شده اما کارهای ساخت واحدها در مهدیس در مرحله ابتدایی قرار دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا