شهرستان ها

۲۷داوطلب نمایندگی از حوزه های انتخابیه زنجان ثبت نام نهایی کردند

زنجان-رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در پایان دومین روز از ثبت نام نهایی داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، ۲۷ نفر از حوزه های انتخابیه استان ثبت نام خود را قطعی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی روز شنبه گفت: ۱۸ نفر از ثبت نام کنندگان از حوزه زنجان و طارم ؛ ۶ نفر از حوزه انتخابیه ابهر ، خرمدره و سلطانیه؛ ۳ نفر از حوزه ماهنشان و ایجرود بوده و از حوزه انتخابیه خدابنده داوطلبی در این دو روز ثبت نام خود را قطعی نکرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد: داوطلب حتما باید گواهی حداقل ۵ سابقه فعالیت های اجرایی، آموزشی، پژوهشی، قضایی را در سامانه بارگذاری نماید.

رفیعی با اشاره به اینکه در حوزه سوابق آموزشی، گواهی های کسب شده آموزشی ملاک‌نیست، بلکه بایستی شخص داوطلب آموزش دهنده باشد گفت: داوطلبان حتماً از بارگذاری سابقه فعالیت ۵ساله خود اطمینان حاصل کنند، زیرا عدم بارگذاری صحیح آن منجر به نقص مدارک قانونی و عملا به معنای انصراف از ثبت نام است.

وی افزود: با توجه به قانون شفافیت مالی داوطلبان نمایندگی مجلس در دوره فعالیت های انتخاباتی، داوطلب بایستی گواهی یکی از حساب های بانکی قبلی خود و یا افتتاح حساب جدید که در هرصورت بایستی مختص فعالیت‌های انتخاباتی باشد را از بانک دریافت و در سامانه بارگذاری کنند.

رفیعی تاکید کرد: ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس تا سوم آبان ماه از طریق سایت وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir ادامه دارد لیکن به داوطلبان عزیز توصیه می‌شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا