شهرستان ها

۲۷ پروژه برق منطقه‌ای خوزستان آماده بهره‌برداری است

اهواز- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، ۲۷ پروژه برق این شرکت با اعتباری بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال آماده افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود دشت‌بزرگ با اعلام این خبر تصریح کرد: در آستانه سفر رئیس‌جمهور به خوزستان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ۲۷ پروژه را با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال شامل ۲ هزار و ۳۸۹ مگاولت آمپر ظرفیت‌سازی در بخش پست، ۱۲۸ کیلومتر مدار، ۲۵ مگاوات ظرفیت نیروگاهی و ۴.۸ مگاوات بانک خانی آماده افتتاح رسمی دارد.

وی افزود: این پروژه‌ها در شهرهای مختلف خوزستان و در بخش پست و خط فشار قوی برق بوده که با هدف توسعه ظرفیت، رفع افت ولتاژ و افزایش پایداری شبکه برق و تأمین برق مشترکان خانگی و صنعتی برنامه‌ریزی و به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فاز اول ۲ پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کارون و کیانشهر یک و توسعه پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت گلستان در اهواز، فاز اول پست ۲۳۰ به ۱۳۲ و ۳۳ کیلوولت سبزآب اندیمشک و خطوط ۲ مداره ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه اندیمشک، توسعه پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت ذوالفقاری و شهرک صنعتی در آبادان، توسعه پست ۲۳۰ به ۱۳۲ کیلوولت هفت‌تپه اصلی شوش، توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه خرمشهر اشاره کرد.

دشت بزرگ ادامه داد: بهینه‌سازی و نوسازی پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع در شبکه برق استان از جمله شوشتر، میانرود، میانکوه، عبدالخان و مارون پروژه‌های دیگری هستند که به گفته محمود دشت‌بزرگ برای پایداری برق استان انجام گرفته و آماده افتتاح هستند.

وی اضافه کرد: از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح، ساختمان مرکزی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان (ساختمان امام رضا (ع)) در اهواز است که افتخار میزبانی یک شهید گمنام را در یادمان شهدای گمنام خود دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: این شرکت آمادگی دارد تا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی این پروژه‌ها را در دومین سفر خود به خوزستان افتتاح کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا